Reţeaua de bricolaj BauMax din Austria, cu vânzări de 132 de milioane de euro anul trecut, lucrează în prezent la cel de-al doilea magazin din Cluj şi va începe până la sfârşitul anului lucrările la o unitate în Oradea după ce magazinele deschise în 2010 şi 2011 în Bucureşti au "dezamăgit", potrivit lui Nicola Szekely (foto), country manager al companiei pentru pieţele din Bulgaria şi România.
La începutul anului compania viza atingerea unei cifre de afaceri de 200 mil. euro în 2010, dar planurile s-au ajustat în condiţiile în care în prima jumătate a anului a fost consemnată o "uşoară creştere", iar până la sfârşitul anului nu sunt programate deschideri de noi magazine.
"Vom deschide în luna martie al doilea magazin din Cluj, peste două luni începem lucrările la Oradea şi negociem două achiziţii de terenuri în Bucureşti. (...) Primele magazine din Capitală (în Sun Plaza şi Chitila - n. red.) ne-au dezamăgit. Am avut aşteptări mari, dar deocamdată avem rezultate mai bune în Sibiu sau Cluj", a spus Szekely. Compania concurează cu firme precum Dedeman, Praktiker sau Bricostore pe o piaţă în care vânzările anuale se ridică la circa un miliard de euro, printr-o reţea de circa 80 de magazine.
Reţeaua de bricolaj BauMax din Austria, cu vânzări de 132 de milioane de euro anul trecut, lucrează în prezent la cel de-al doilea magazin din Cluj şi va începe până la sfârşitul anului lucrările la o unitate în Oradea după ce magazinele deschise în 2010 şi 2011 în Bucureşti au "dezamăgit", potrivit lui Nicola Szekely (foto), country manager al companiei pentru pieţele din Bulgaria şi România.
La începutul anului compania viza atingerea unei cifre de afaceri de 200 mil. euro în 2010, dar planurile s-au ajustat în condiţiile în care în prima jumătate a anului a fost consemnată o "uşoară creştere", iar până la sfârşitul anului nu sunt programate deschideri de n