Suedezii de la H&M au avut în perioada martie-august vânzări de circa 21 de milioane de euro pe piaţa locală cu o reţea de şase magazine, potrivit unui raport financiar al companiei, respectiv încasări zilnice de circa 23.000 de euro pentru fiecare magazin, potrivit calculelor ZF. Suedezii au deschis primele şase magazine din România în perioada 27 martie - 20 aprilie, în Bucureşti (Cotroceni Park, Unirea, Băneasa Shopping City, Bucureşti Mall şi Plaza) şi în Braşov (Unirea), următoarele magazine fiind deschise doar la jumătatea lunii septembrie.
În aceste condiţii, cele şase magazine operaţionale în perioada analizată au avut circa 150 de zile de funcţionare fiecare, astfel că valoarea medie a vânzărilor a depăşit 23.000 de euro. Spre comparaţie, Zara, principalul rival al suedezilor, a realizat anul trecut vânzări zilnice de circa 16.000 de euro per magazin, în condiţiile în care spaniolii aveau la începutul anului 9 magazine, au mai deschis patru pe parcurs şi au avut încasări totale de circa 58 de milioane de euro.
Suedezii au accelerat rapid procesul de expansiune şi au mai deschis două unităţi în proiectele Iulius Mall din Timişoara şi Cluj. Potrivit calculelor ZF, vânzările H&M ar putea depăşi anul acesta (9 luni de funcţionare) 40 mil. euro.
Suedezii de la H&M au avut în perioada martie-august vânzări de circa 21 de milioane de euro pe piaţa locală cu o reţea de şase magazine, potrivit unui raport financiar al companiei, respectiv încasări zilnice de circa 23.000 de euro pentru fiecare magazin, potrivit calculelor ZF. Suedezii au deschis primele şase magazine din România în perioada 27 martie - 20 aprilie, în Bucureşti (Cotroceni Park, Unirea, Băneasa Shopping City, Bucureşti Mall şi Plaza) şi în Braşov (Unirea), următoarele magazine fiind deschise doar la jumătatea lunii septembrie.
În aceste condiţii, cele şase magazine operaţionale