Romtelecom a anuntat vineri deschiderea unui call center pentru externalizarea proceselor de afaceri (BPO) in Bacau pentru clientii companii din tara si din strainatate. Obiectivul companiei este angajarea a catorva sute de agenti pana la sfarsitul anului viitor, in functie de numarul de contracte incheiate. Pana acum acest call-center a functionat ca un proiect pilot, avand momentan cateva zeci de angajati. In cadrul centrului, managerii Romtelecom vor administra operatiunile, inclusiv cele de training pentru agenti, in timp ce o companie separata va asigura personalul necesar, in functie de contractele in derulare, a mai precizat operatorul.
Call center-ul se va adresa in special clientilor companii din Romania, dar si celor din strainatate, pe termenu lung obiectivul fiind de a functiona dupa un orar 24/7.
"Romtelecom are o experienta indelungata in administrarea de call center-e de business, de aceea acest nou domeniu de activitate a fost un pas natural pentru a servi mai bine si mai complet afacerile romanesti. Am ales Bacau pentru ca raspundea mai multor cerinte-cheie, printre care aceea de a fi centru universitar, asigurand astfel personal cu un grad inalt de pregatire", a declarat George Makowski, director executiv comercial, segment business, Romtelecom.
Anul trecut, Romtelecom a inregistrat afaceri de 3,02 miliarde lei (719,2 milioane euro), in scadere cu 8,7% fata de anul anterior si o pierdere neta de 232,02 milioane lei (55,1 milioane euro), conform datelor de la Ministerul de Finante. In 2009, operatorul raportase un profit net de 113 milioane lei (26,6 milioane euro). Numarul mediu de salariati Romtelecom a ajuns la 8891 angajati in 2010, fata de 10128 salariati cu un an in urma. Romtelecom a anuntat vineri deschiderea unui call center pentru externalizarea proceselor de afaceri (BPO) in Bacau pentru clientii companii din ta