Cea mai modernă aerogară din Ardeal la ora actuală vrea să scadă tarifele şi taxele de aeroport la valori mai mici decât la Cluj şi Tg. Mureş. În ultimii trei ani, numărul de călători îmbarcaţi şi debarcaţi la Sibiu nu a cunoscut fluctuaţii spectaculoase, dar creşeterile au fost constante.
CITIȚI ȘI:
VIDEO Consiliul Judeţean Sibiu a inaugurat sala de conferinţe de 8 milioane de lei GALERIE FOTO
Inditex deschide în Sibiu cel de-al treilea magazin ZARA stradal din ţară
Investiţiile de peste 60 de milioane de euro făcute în ultimii 5-6 ani la Aeroportul Internaţional din Sibiu, la capătul cărora a rezultat o aerogară modernă, cu o pistă ce suportă şi aterizarea de mari avioane, nu au atras până acum decât în mică măsură principalii operatori aerieni de curse low-cost sau pe cei care să aducă la Sibiu şi alte destinaţii în afară de „obişnuitele” destinaţii spre Viena sau Munchen.
Consiliul Judeţean, cel care adminisrează acum Aeroportul Sibiu şi conducerea aerogării de la ieşirea din oraş spre Sebeş, au decis să schimbe strategiile actuale şi să încerce să „fure” din clienţii aeroporturilor din Cluj şi Mureş, cele cu care sunt de altfel într-o competiţie neoficială, din acest punct de vedere.
După ce negocierile cu companii ca Wizz Air sau alte companii, au eşuat din cauza costuilor de aterizare – decolare şi taxe de aerport per pasager, care sunt actualmente de 10 ori mai mari decât în Tg. Mureş, strategia va fi schimbată radical în aproximativ o lună de zile. „Ştim că unele companii au fost aici la negocieri şi au plecat rapid. Trebuie să facem ceva pentru acest aeroport” s-au plând consilierii judeţeni.
Modifică substanţial tarifele
Preşedintele CJ Sibiu, Martin Bottesch a clarificat imediat situaţia, chiar ieri la şedinţa ordinară a consilierilor judeţeni. „Tarifele mici atrag companiile, iar noi trebuie să luăm o d