Nu de puţine ori ne alegem destinaţiile de vacanţă orientându-ne după imaginile pe care agenţiile turistice sau hotelurile le folosesc în campaniile de promovare. Portalul de turism oyster.com trage un semnal de alarmă privitor la criteriile opţiunilor noastre pentru relaxare. Reprezentanţii acestuia au mers, incognito, în mai multe hoteluri şi destinaţii de vacanţă populare din toată lumea şi au realizat fotografii pe care apoi le-au postat pe site. Iată cum arată în realitate locurile respective. Nu de puţine ori ne alegem destinaţiile de vacanţă orientându-ne după imaginile pe care agenţiile turistice sau hotelurile le folosesc în campaniile de promovare. Portalul de turism oyster.com trage un semnal de alarmă privitor la criteriile opţiunilor noastre pentru relaxare. Reprezentanţii acestuia au mers, incognito, în mai multe hoteluri şi destinaţii de vacanţă populare din toată lumea şi au realizat fotografii pe care apoi le-au postat pe site. Iată cum arată în realitate locurile respective.
Hotelierii din Gran Bahia Principe Punta Cana îşi prezintă ţărmurile ca fiind neumblate, romantice, propice intimităţii, o adevărată oază de linişte. Însă realitatea este cu totul alta: ele nu arată nici pe departe atât de pustii şi de liniştite ca în fotografiile oferite pe site-urile complexelor hoteliere, ci peste tot sunt înşirate şezlonguri. Practic, aproape că nu ai loc să arunci un ac.
Hotelierii te invită să le treci pragul prezentându- ţi poze în care poţi vedea că plaja din faţa stabilimentului în care te vei caza este una liniştită, unde te poţi bucura de intimitate. De fapt, realitatea este alta: plajele sunt pline-ochi de turişti!
Un hotel din Washington, a cărui intrare se zăreşte în dreapta în poza de sus, are pe pagina sa oficială de internet o imagine ce transmite greşita impresie că această clădire stă, practic, în umbra Capitol