Intersecţia din faţa uzinei craiovene de autovehicule nu poate fi semaforizată pentru că unul dintre trotuarele străzii Henry Ford este al municipalităţii, iar celălalt aparţine de comuna Malu Mare
De mai multă vreme, conducerea fabricii Ford din Craiova insistă pe lângă primărie să găsească o soluţie pentru reglementarea circulaţiei în dreptul uzinei, pentru a înlesni intrarea şi ieşirea dinspre fabrică atât pentru maşinile cu marfă, cât şi pentru autoturismele angajaţilor. Dând curs solicitării constructorului american de automobile, municipalitatea a scos la licitaţie în luna august realizarea unui studiu de fezabilitate pentru această investiţie.
Semafoare, că nu-i loc de giratoriu
Cum era de aşteptat, specialiştii din primărie s-au gândit mai întâi la un sens giratoriu, dar au renunţat destul de repede la un asemenea gând, pentru că varianta nu ar fi fost convenabilă pentru tirurile pline cu autoturisme.
„Traficul rutier de pe strada Henry Ford va creşte considerabil odată cu dezvoltarea capacităţii de producţie a societăţii Ford, acest lucru impunând reglementarea circulaţiei pe această stradă, în dreptul accesului spre parcarea Ford. Având în vedere că realizarea unui sens giratoriu în această zonă nu este posibilă din cauza spaţiului insuficient, soluţia optimă pentru reglementarea circulaţiei în zona menţionată este cea de semaforizare, soluţie propusă şi de Comisia de Sistematizare a Circulaţiei Rutiere şi Pietonale“, se menţiona în caietul de sarcini întocmit de Serviciul de transport public local şi siguranţa circulaţiei din cadrul Direcţiei Investiţii şi Servicii Publice a Primăriei Craiova. „Este o investiție pe care noi, ca autoritate locală, am decis să o suportăm în sprijinirea activității fabricii Ford, care asigură mii de locuri de muncă pentru oamenii din acest oraș, care achită taxe și impozite locale. Lucrare