Divizia Business Solutions a deschis un call center de profil în Bacău
Noul centru se va adresa clienţilor companii din România şi din străinătate
Romtelecom Business Solutions a intrat într-un nou domeniu de activitate prin deschiderea unui call center pentru externalizarea proceselor de afaceri (BPO) în Bacău pentru clienţii companii din ţară şi din străinătate, se arată într-un comunicat, remis ieri redacţiei. Acest nou domeniu de activitate are potenţialul de a crea locuri de muncă pentru locuitorii din zona Bacăului, având ca obiectiv angajarea a câtorva sute de agenţi până la sfârşitul anului viitor, în funcţie de numărul de contracte încheiate.
Call center-ul se va adresa în special clienţilor companii din România, dar şi celor din străinătate, pe termenu lung obiectivul fiind de a funcţiona după un orar 24/7. "Romtelecom are o experienţă îndelungată în administrarea de call center de business, de aceea acest nou domeniu de activitate a fost un pas natural pentru a servi mai bine şi mai complet afacerile româneşti. Am ales Bacău pentru că răspundea mai multor cerinţe-cheie, printre care aceea de a fi centru universitar, asigurând astfel personal cu un grad înalt de pregătire", a declarat, în comunicat, George Makowski, Director Executiv Comercial, segment business, Romtelecom.
Romtelecom Business Solutions va opera ca entitate separată
Romtelecom operează call center-ul folosindu-şi experienţa extinsă din acest domeniu - aplicând procesele şi software-ul care şi-au dovedit deja eficienţa în cadrul activităţii companiei. Managerii Romtelecom vor administra operaţiunile din cadrul call center-ului, inclusiv cele de training pentru agenţi, în timp ce o companie separată va asigura personalul necesar, în funcţie de contractele în derulare. "Modelul de business pentru această activitate necesită o mare flexibilitate