Google Analytics anunta doua noutati: transformarea intr-un instrument de analiza in cadrul caruia datele vor fi disponibile in timp real si activarea programului Premium, destinat companiilor.
Real Time va fi deosebit de folositor in urmarirea evolutiei vizitelor primite de propriul site in orice moment, obtinand informatii dupa doar cateva secunde, relateaza Webnews.
La aceasta functionalitate vor avea acces toti utilizatorii, prin intermediul noii interfate, activabila cu un simplu click pe butonul corespunzator, care se regaseste pe homepage, pentru a fructifica avantajele unor date cat mai bine ancorate in realitate, actualizate permanent.
O astfel de abordare s-ar putea dovedi extrem de utila pentru webmaster si administratori de site-uri web, mai cu seama vizand lansarea de campanii publicitare - cunoscand informatii specifice in timp real, ar fi posibila reevaluarea segmentului tinta, efectuarea de modificari la nivelul parametrilor campaniei, cu posibilitatea urmaririi efectelor imediate.
Chiar si sectorul retelelor sociale ar putea trage foloase de pe urma noului instrument, quantificand spre exemplu volumul traficului provenind din partea unor portaluri precum Twitter sau Facebbok.
Specialistii din Mountain View au conceput si un program nou, destinat cu precadere companiilor: Premium, care va permite accesul la noi instrumente in masura sa imbogateasca si mai mult evantaiul de optiuni puse la dispozitie de Analytics.
Noul program ofera instrumente rafinate pentru analiza evolutiei campaniilor proprii si modelarea acestora in functie de preferinte, serviciu de asistenta non-stop, garantii suplimentare vizand arhivarea datelor si multe alte avantaje, de care se bucura deja o serie de clienti cu pedigree, precum Gucci, eHarmony sau Travelocity, precizeaza sursa.