Braşoveanul a câştigat prima cursă în F2, la Monza, în „Templul vitezei“. Clasarea pe 3 la „general“, în 30 octombrie, i-ar aduce licenţa de pilot de Formula 1 şi o sesiune de teste la Williams F1 Team.
Lansat în dura lume a „cailor putere" în 1999, când a urcat pentru prima dată într-un kart, Mihai Marinescu (22 de ani) a reuşit sâmbătă cel mai important rezultat din carieră: a câştigat prima cursă de Formula 2, la Monza (Italia). Succesul său este cu atât mai important cu cât a fost obţinut pe unul dintre cele mai vechi şi cunoscute circuite din lume - a fost amenajat în 1922, la nord de Milano şi i s-a spus „Templul vitezei" fiind foarte rapid. Şi, în plus, îl menţine pe român pe lista piloţilor care ar putea ajunge în Formula 1.
Creditat încă din 2005 cu şanse la pătrunderea în „Marele Circ", de victoria obţinută la Mugello, în Formula Renault 1,6 Europa, Mihai Marinescu a cochetat şi cu schiul, ca mulţi alţi copii născuţi în Braşov, el ocupând locul 5 la Campionatele Naţionale. În cele din urmă, tot maşinile l-au atras cel mai mult, iar alegerea lui s-a dovedit inspirată.
Multiplu campion naţional la karting, declarat de mai multe ori cel mai bun pilot al anului din România de FRAK, Mihai Marinescu a participat în anii trecuţi la mai multe competiţii monomarcă - Formula Renault, Formula BMW, Formula 3 - obţinând şi victorii, şi clasări pe podium. În 2008, de pildă, plecând din pole position, a câştigat Macao Grand Prix, pe un traseu extrem de dificil. Acesta este socotit o rampă de lansare spre F1, acolo triumfând numeroşi piloţi cunoscuţi, inclusiv Ayrton Senna şi Michael Schumacher.
A concurat la Monte Carlo şi Silverstone
În aprilie trecut, chiar în prima cursă de Formula 2 a sezonului, Marinescu a reuşit să urce pe locul 3 în clasamentul general după ce a ocupat poziţiile 4 şi 5 în cele două curse disputate pe un