Desi cifrele relevate de analisti evidentiaza faptul ca veniturile pe care Twitter le-a inregistrat din publicitate au crescut cu 210% fata de anul trecut, randamentul nu corespunde previziunilor.
Potrivit raportului elaborat de eMarketer, o companie cu experienta in domeniul cercetarilor de piata din sectorul web, in 2011, publicitatea reprezinta pentru Twitter un segment care activeaza mult sub previziuni, relateaza Webnews.
Este vorba, mai exact de faptul ca inregistrarile contabile releva vanzari de "numai" 139,5 milioane de dolari, fata de nivelul prevazut, care era de 150 de milioane, precizeaza sursa.
Principalul motiv care sta la baza nerealizarii obiectivului vizand randamentul obtinut din publicitate este constituit de intarzierea lansarii platformei "self-service" care, potrivit analistului Aho Williamson, ar fi cantarit mult in balanta, contribuind la o crestere semnificativa a profiturilor.
La nivel general insa, raportul prezinta un orizont luminos pentru Twitter, apreciind ca valoarea facturata anuala a acestuia ar putea atinge pragul de 400 milioane de dolari pana in 2013, subliniaza sursa.
Desi cifrele relevate de analisti evidentiaza faptul ca veniturile pe care Twitter le-a inregistrat din publicitate au crescut cu 210% fata de anul trecut, randamentul nu corespunde previziunilor.
Potrivit raportului elaborat de eMarketer, o companie cu experienta in domeniul cercetarilor de piata din sectorul web, in 2011, publicitatea reprezinta pentru Twitter un segment care activeaza mult sub previziuni, relateaza Webnews.
Este vorba, mai exact de faptul ca inregistrarile contabile releva vanzari de "numai" 139,5 milioane de dolari, fata de nivelul prevazut, care era de 150 de milioane, precizeaza sursa.
Principalul motiv care sta la baza nerealizarii obiectivu