Romtelecom, cel mai mare operator de telefonie fixa pe piata locala, si-a lansat un call center pentru servicii externalizate (BPO) in Bacau, aici lucrand in prezent 20 de persoane. Insa numarul acestora poate creste pana la 300, in functie de contracte.
Astfel, divizia de business a operatorului a intrat într-un nou domeniu de activitate, acest lucru facand parte din strategia companiei de a se transforma dintr-un operator telecom intr-un un integrator de solutii IT&C.
Call centerul se va adresa in special companiilor din Romania, dar si celor din stranatate, urmand sa functioneze in permanenta 24/7. Call-centerul functioneaza din aceasta vara, dar pana acum a fost un proiect pilot.
“Avem o experienta indelungata in administrarea de call centere de business, de aceea acest nou domeniu de activitate a fost un pas natural. Am ales Bacau pentru ca raspundea mai multor cerinte-cheie, printre care aceea de a fi centru universitar, asigurand astfel personal cu un grad inalt de pregatire”, a declarat George Makowski, director executiv comercial pentru segmentul de business in cadrul Romtelecom.
Noul serviciu este lansat la cererea clientilor care si-au dorit sa isi mareasca vanzarile si sa ofere servicii de customer care printr-un furnizor specializat, afirma in iulie Makowski pentru Wall-Street.ro. Colaborarea poate fi pentru un proiect sau una continua.
In prezent, operatorul are clienti din domeniul bancar, asigurari, auto si industrie alimentara. Printre acestia se numara si un client international, mai exact o companie din Italia.
Managerii Romtelecom vor administra operatiunile din cadrul call centerului (inclusiv cele de training), in timp ce o companie separata va asigura personalul necesar, in functie de contractele in derulare.
Principalul call center pentru aceasta linie de business este cel din Bacau, insa compa