Formatul TV românesc "Miss fata de la ţară", difuzat de Prima TV, va fi lansat în alte 11 ţări, după ce compania Viasat Broadcasting a achiziţionat drepturile de realizare şi difuzare, potrivit unui comunicat de presă.
Produs de compania Media Factory, show-ul "Miss fata de la ţară" va fi difuzat şi în Suedia, Danemarca, Norvegia, Estonia, Letonia, Lituania, Bulgaria, Ungaria, Slovenia, Republica Cehă şi Ghana.
Emisiunea a fost lansată în România în septembrie anul trecut şi o are drept gazdă pe Andreea Raicu. În prezent este difuzat cel de-al treilea sezon al emisiunii.
Viasat Broadcasting este principalul operator de televiziune din Scandinavia şi Ţările Baltice, iar formatul TV "Miss fata de la ţară" a fost lansat la nivel internaţional în luna ianuarie, la Miami. Pe 8 aprilie, Marius Toader, director de creaţie al Media Factory, a declarat pentru Mediafax că "Miss fata de la ţară" a fost vândut pentru a fi realizat şi în Franţa, Ucraina şi Rusia.
"Ideea showului a pornit din dorinţa de a prezenta frumuseţea spaţiului rural prin intermediul vedetelor şi de a acorda o şansă fetelor de la ţară. “Miss fata de la ţară” nu este neaparat un concurs de miss, ci mai degrabă un makeover. Prin acest show încercăm să o găsim pe Cenuşăreasa zilelor noastre”, marturiseşte Marius Toader, director de creaţie - Media Factory, casa de producţie a reality - showului.