Obiectivul promis, la început, de echipa botoşăneană, acela de a depăşi numărul de voluntari care vor ieşi la curăţenie, pe data de 24 septembrie, şi nu numărul sacilor de gunoi, a fost atins. Am estimat la început o cifră cu cel puţin 2000 de voluntari implicaţi mai mult, decât anul trecut, dar botoşănenii au dovedit că implicarea socială pentru o cauză puternică, precum cea susţinută de campania LETS DO IT ROMANIA poate fi un fenomen. Am adunat, într-o singură zi, în tot judeţul, peste 11.100 de voluntari! Toţi, porniţi cu acelaşi ţel: O ROMÂNIE MAI CURATĂ! Botoşaniul s-a clasat, la final, pe un onorabil loc 5, la nivel naţional şi pe un prim loc în regiunea Nord-Est. Fenomenul LETS DO IT ROMANIA s-a produs, aşadar, din nou, anul acesta, şi la Botoşani! Dar un astfel de fenomen nu poate fi realizat decît prin coagularea energiilor pozitive a tuturor celor au crezut că LETS DO IT, ROMANIA înseamnă cel mai mare proiect de implicare socială, că prin acţiunile cuprinse în proiect, România îşi poate redescoperi valorile. LETS DO IT, ROMANIA n-a însemnat doar o zi de curăţenie, în toată ţară! La Botoşani, campania a reunit în jurul ei idealuri, dorinţe, pasiuni şi idei frumoase, toate aparţinând unor oameni dăruiţi şi călăuziţi de pofta victoriei. Idealul echipei botoşănene de a clasa judeţul Botoşani din nou în topul judeţelor cu cei mai mulţi voluntari nu ar fi fost posibil, dacă acesta nu ar fi fost alimentat permanent de implicarea serioasă şi susţinută a membrilor echipei, a oamenilor din administraţia publică locală care au facilitat şi înlesnit acţiunile cuprinse în proiect, a susţinătorilor media care au promovat fiecare acţiune, astfel încât oamenii să fie determinaţi de scopul campaniei, a sponsorilor care au înţeles necesitatea susţinerii financiare în dezvoltarea proiectului, artiştilor care i-au mobilizat pe botoşăneni în îndeplinirea ţelului propus, tutu