Antena 3 rămâne cel mai urmărit post de ştiri în prime time şi în luna septembrie, conform GFK România. Datele furnizate arată că publicul din mediul urban de peste 18 ani se informează de la Antena 3. Cu o medie de 6.8% share, postul de ştiri parte a INTACT Media Group îşi depăşeşte principalul competitor, Realitatea TV, care obţine 5.9% cotă de piaţă.
Programele « La ordinea zilei » cu Dana Grecu şi Radu Tudor, « Ştirea Zilei » cu Gabriela Vrânceau Firea, « Subiectiv » cu Răzvan Dumitrescu, « Sinteza Zilei » cu Mihai Gâdea şi « În gura presei » cu Mircea Badea au asigurat Antenei 3 o creştere de 3% a cotei de piaţă în prime time comparativ de aceeaşi perioadă a anului trecut. În acelaşi timp, Realitatea TV a pierdut două procente faţă de septembrie 2010, în intervalul orar 19-24.
Şi la nivelul întregii zile Antena 3 a atras mai mulţi telespectatori faţă de anul anterior, înregistrând o creştere de 6% a cotei de piaţă. Astfel, Antena 3 ajunge de la 6.3% la 6.7% share, în timp ce Realitatea TV bifează un minus de 4 procente.
Antena 3 rămâne cel mai urmărit post de ştiri în prime time şi în luna septembrie, conform GFK România. Datele furnizate arată că publicul din mediul urban de peste 18 ani se informează de la Antena 3. Cu o medie de 6.8% share, postul de ştiri parte a INTACT Media Group îşi depăşeşte principalul competitor, Realitatea TV, care obţine 5.9% cotă de piaţă.
Programele « La ordinea zilei » cu Dana Grecu şi Radu Tudor, « Ştirea Zilei » cu Gabriela Vrânceau Firea, « Subiectiv » cu Răzvan Dumitrescu, « Sinteza Zilei » cu Mihai Gâdea şi « În gura presei » cu Mircea Badea au asigurat Antenei 3 o creştere de 3% a cotei de piaţă în prime time comparativ de aceeaşi perioadă a anului trecut. În acelaşi timp, Realitatea TV a pierdut două procente faţă de septembrie 2010, în inte