Site-ul de microblogging va obţine venituri din publicitate mai mici de 30 de ori decât Facebook, în acest an
Twitter nu a implementat încă platforma prin care clienţii pot să creeze singuri anunţuri, mai ales că rivalii săi au lansat acest sistem
Companiile mici şi mijlocii nu au posibilitatea de a cumpăra publicitate pe site din acest motiv
Veniturile din publicitate ale Twitter vor ajunge în acest an la 139,5 milioane dolari, potrivit EMarketer, care şi-a redus estimarea iniţială de 150 milioane euro întrucât site-ul de microblogging a fost destul de lent în implementarea de noi servicii, scrie Bloomberg.
Twitter nu a implementat încă platforma mult aşteptată prin care clienţii pot să creeze propriile anunţuri, conform raportului firmei de cercetare. Totuşi, chiar dacă a redus estimările pentru acest an, veniturile Twitter se pot tripa în acest an, iar vânzările vor creşte peste estimări în 2012. Pentru anul 2013, EMarketer preconizează că veniturile din publicitate al site-ului vor ajunge la aproape 400 milioane de dolari.
"Avansează destul de încet", a spus Debra Aho Williamson, analist în cadrul EMarketer, adăugând că se aştepta ca Twitter să lanseze programul respectiv în această vară. "Experinţa utilizatorilor este foarte importantă pentru Twitter. Din acest motiv, compania a fost foarte atentă", a continuat ea.
Twitter, care la începutul lunii septembrie a anunţat că a depăşit 100 milioane de utilizatori activi, încearcă să obţină venituri mai mari din publicitate, prin mobilizarea bazei de membri. Compania anunţa în luna iulie că va începe să scoată în evidenţă mesajele agenţiilor de publicitate, numite promoted tweets.
Platforma "self-serve" trebuie lansată până în 2012
Debra Aho Williamson a mai spus că Twitter ar trebui să implementeze platforma "self-serve", până anul viitor, mai ales că