Dragoş Anastasiu, proprietarul grupului Eurolines, care deţine 52 de agenţii de turism pe piaţa românească, a încheiat un parteneriat cu operatorul din turism TUI Travel, lider european pe piaţa de servicii turistice, prin care pachetele de vacanţă ale TUI se vor găsi în reţeaua de agenţii a omului de afaceri.
Începând cu 20 septembrie, agenţiile Eurolines oferă pachete de vacanţă sub numele TUI Travel Center prin Eurolines. Agenţiile vor opera sub conceptul de Travel Hypermarket. Astfel, clienţii vor găsi atât produse TUI, cât şi produse ale altor branduri germane şi româneşti.
Agenţiile Eurolines sunt un canal de distribuţie atât pentru produsele proprii, create de touroperatorul Nova Travel, cât şi pentru ofertele partenerilor externi şi interni. Grupul Eurolines a cumpărat în 2004 Nova Turism, care realizează în prezent pachetele de vacanţă.
Pachetele de vacanţă ale TUI se vor vinde la aceleaşi preţuri pe care le au în Germania sau Austria. Turiştii vor pleca către diverse destinaţii din lume prin Viena, pentru că în următorii doi ani TUI nu intenţionează să opereze chartere din România.
În ultima perioadă au crescut vânzările pentru produsele tour-operatorilor germani (TUI, Dertour, FTI, Neckermann), unu din patru pachete de turism vândute în reţeaua Eurolines provenind din portofoliul marilor touroperatori internaţionali, potrivit oficialilor companiei Eurolines.
În următoarele luni vor fi rebranduite 25 de agenţii de turism din cele 52, investiţia în acest proces fiind de câteva sute de mii de euro. În agenţiile TUI Travel Center prin Eurolines se vor vinde atât pachete complete de vacanţă, cât şi produse individuale precum cazare, vacanţe interne şi internaţionale, bilete de avion, bilete de autocar, bilete de tren, asigurări de călătorie, transferuri, închiriere de autocare şi microbuze sau serviciul "rent a car".
Grupul Eu