Nissan lucrează la un model experimental, un hibrid ciudat, cu straie de Juke și ”inima” supemodelului GT-R. Crossoverul de clasă mică Juke R, cu motor care dezvoltă 500 de cai-putere, va trebui să testeze reacția publicului față de o versiune sportivă a gamei de segment B dezvoltată de producătorul japonez.
Nissan a făcut o treabă nesperat de bună cu Juke și, mai ales, cu Qashqai – cele două game crossover pe care le-a lansat în segmentele B, respectiv, C.
Acum se pregătește de un experiment cu un pronunțat iz de marketing.
Producătorul nipon lucrează la un model experimental, un hibrid ciudat, cu straie de Juke și ”inima” supemodelului GT-R.
Crossoverul de clasă mică Juke R (așa se va numi conceptul), cu motor care dezvoltă 500 de cai-putere, are sarcina de a testa reacția publicului față de o versiune sportivă a gamei Nissan de segment B.
Sub capota Juke-ului care va primi un pronunțat tratament aerodinamic se va regăsi motorul bi-turbo cu şase cilindri în V, de 3.8 litri, adoptat direct de la supermodelul Nissan GT-R.
Juke R va adopta și transmisia cu şase trepte care face minuni pe GT-R și care transmite cei 500 de cai-putere (dezvoltați de agregatul care pe supermodel livrează 530 CP) către cele patru roți cu jante de 20 de inchi.
”Juke se pretează perfect la o variantă sport”, a declarat Paul Wilcox, vice-preşedinte de vânzări şi marketing la Nissan Europa, ”iar Juke R explorează această posibilitate”.
Marketing, cum am precizat din capul locului, dar spectaculos, fără doar și poate.
Nissan comercializează crossoverul Juke cu o serie de motoare dintre cele mai banale, de 1.5 și 1.6 litri, alimentate cu motorină, respectiv, benzină.