Huffington Post prezintă o galerie foto cu unele dintre cele mai originale campanii de marketing.
Agenţia de publicitate Saatchi & Saatchi a organizat un flash-mob în Londra, pentru campania "Life's for Sharing" ("Viaţa înseamnă să împarţi"), a companiei de telefonie mobilă T-Mobile. Zeci de dansatori îmbrăcaţi ca nişte pasageri obişnuiţi au început să danseze într-o staţie de metrou. Dansul, alături de reacţiile pasagerilor, au fost filmate şi transformate într-o reclamă.
Pentru a promova filmul "Up" (Sus), al celor de la Disney, agenţia de publicitate britanică Beatwax a construit un balon cu aer cald care să arate exact ca acela din filmul de animaţie. Astfel, nacela avea forma unei case, iar învelişul avea ataşate mii de baloane obişnuite, de diferite culori. Cei de la Beatwax au lansat balonul în MareaBritanie, Franţa, Germania şi Italia.
Agenţia TBWA din Berlin a montat un panou imens cu portarul german Oliver Kahn, deasupra unei autostrăzi din Munchen, cu ocazia Campionatului Mondial de fotbal din 2006. De la un capăt la celălalt, panoul măsoară 65 de metri. Aceasta a fost, de altfel, singura reclamă pe care Adidas a afişat-o pe întreaga durată a CM 2006.
Cei de la DDB Stockholm au instalat panouri cu şerveţele uriaşe în mai multe locuri din capitala Suediei, pentru a promova un burger de la McDonald's, Big'n'Juicy.
Agenţia Serviceplan a convins o femeie în carne şi oase să intre într-un geamantan transparent, care a fost plasat pe banda de bagaje a două aeroporturi germane. Mesajul campaniei este "Opriţi traficul de carne vie" şi aparţine celor de la AmnestyInternational, o organizaţie care luptă pentru drepturile omului.
Într-o galerie de artă din Beijing a fost montată această operă de artă, aparţinând celor de la Ogilvy, care prezintă o carte deschisă, în mijlocul unei zone circulare ac