Cristina Mosteanu, in prezent, Business Development Manager in cadrul companiei Kraft Foods Romania, povesteste cum a evoluat in 12 ani de cariera. Afla care sunt provocarile cu care se confrunta, dar si care este cea mai mare satisfactie.
Ea si-a inceput cariera in Kraft la 21 de ani, in 1999, cand inca era studenta in cadrul Academiei de Studii Economice din Bucuresti.
“M-am mutat in Bucuresti pentru facultate, la ASE, si am inceput sa am joburi de student. Portita de intrare a avut de-a face cu faptul ca Philip Morris, compania la care lucram anterior, a impartit acelasi birou multa vreme cu Kraft si eram aproape de echipa de merchandiser de la Kraft. Asa am aflat ca exista un post liber pe Bucuresti. Atunci mi-am zis ca poate e timpul sa ma trezesc si eu la 8 dimineata si sa am un program de lucru normal”, a spus .
Job-ul ii mai oferea avantajul ca era unul permanent, presupunea o masina, si reprezenta o munca de teren care ii dadea posibilitatea sa faca si facultate intre timp.
“Cand am venit la Kraft tot ce stiam este ca vreau marketing. Am intrat pe pozitia de merchandiser, dar clar am targetat sa intru la marketing. Pe vremea aceea nici nu exista materie de marketing”, povesteste Cristina Mosteanu.
Ea isi aminteste ca a intrat in departamentul de marketing doi ani mai tarziu.
“Am intrat trainee (ucenic, n.r.) pe praline si bomboane de Craciun, apoi marketing assistant, apoi assistant brand manager. In moment in care am intrat in marketing pe segmentul praline ma identificam cu acel produs, credeam ca nu voi mai putea face niciodata altceva in viata mea. La noua luni am fost mutata pe cafea si ma gandeam ce treaba am eu. Pe parcurs insa mi-am dat seama ca nu are nicio importanta pe ce produs esti, principiile sunt aceleasi, daca iti place sa faci marketing. De atunci incolo a urmat o intreaga calatorie, a