„Miss fata de la ţară", un program de televiziune conceput şi produs în totalitate în România, a fost achiziţionat de posturi TV din 11 ţări. Media Factory, producătorii emisunii, au devenit parteneri cu unul dintre cei mai mari distribuitori de formate din lume - Small World IFT.
În timp ce posturile de televiziune româneşti se întrec în a cumpăra formate de emisiuni de divertisment concepute în străinătate, un producător autohton a reuşit o performanţă în sens invers. A dezvoltat de la zero un show TV autohton care nu numai că a avut succes pe plan local dar a reuşit să îl vândă şi unor televiziuni din alte ţări. „Miss fata de la ţară", o emisiune care urmăreşte evoluţia unor frumuseţi descoperite în mediul rural de către vedete consacrate, a fost achiziţionată de grupul Viasat Broadcasting pentru a fi difuzat la posturi tv din 11 ţări: Suedia, Danemarca, Norvegia, Estonia, Letonia, Lituania, Bulgaria, Ungaria, Slovenia, Republica Cehă şi Ghana, pe lângă versiunile locale produse în Ucraina şi în Rusia.
Viasat Broadcasting face parte din grupul internaţional Modern Times Group MTG AB şi este principalul operator de televiziune din Scandinavia şi ţările baltice. În portofoliul său sunt televiziuni precum TV3, TV6, TV8, TV1000, Nova TV, Viasat 3 şi Viasat 4, canale distribuite în 30 de ţări.
Versiunea românească, la al treilea sezon
Mai mult decât atât, formatul a fost achiziţionat şi este distribuit la nivel internaţional de Tim Crescenti, unul dintre cei mai influenţi distribuitori de formate de televiziune din SUA şi preşedintele companiei Small World IFT. Astfel, „Miss Country Girl" a fost lansat în ianuarie la unul dintre cele mai importante târguri din lume - NATPE, din Miami. Crescenti a dezvăluit că show-ul a fost deja achiziţionat pentru a fi produs şi în Franţa. De precizat că Tim Crescenti a fost vicepreşedinte al operaţiunilor int