Doina Cepalis a reuşit să crească în ultimii patru ani cifra de afaceri a companiei sale de la 230.000 la circa 20 de milioane de euro.
Când alţii cumpărau fabrici mânaţi de mirajul profitului rapid adus de transformarea acestora în malluri şi ansambluri rezidenţiale, Doina Cepalis se hotăra să facă producţie în România. În anul 2000 decidea să fie propriul stăpân şi cumpăra 97% din acţiunile unei fabrici de textile din Paşcani. După şase ani în care toţi banii câştigaţi au mers în retehnologizarea întreprinderii, falimentul a bătut la uşa firmei sale. Liberalizarea pieţei europene pentru companiile chineze a măturat mulţi jucători din industria textilă românească. Doina Cepalis nu a făcut excepţie. A fost nevoită să concedieze 520 din cei 620 de angajaţi, a pierdut mulţi bani, însă a învaţat o lecţie.
„Am înţeles că trebuie să mă reinventez", spune ea. Aşa că, din 2007, Te Rox Prod, firma la care Doina Cepalis este acţionar unic, a început producţia de huse şi centuri de siguranţă pentru scaune auto concepute pentru copii. Iar de atunci, în pofida anilor de criză, afacerea sa a crescut în ritm de Făt-Frumos. De la o cifră de afaceri de 230.000 de euro în urmă cu patru ani, acest indicator arăta în 2010 un nivel fabulos: 20 de milioane de euro. Iar pentru acest an prognoza sa este că vânzările vor trece pragul de 22 de milioane de euro.
Ferarri, client al antreprenorului român
„Am reuşit de frică. Mi-era frică să nu pierd tot", îşi aminteşte Doina Cepalis. În prezent firma sa produce peste 10.000 de produse pe zi pe care le vinde unor branduri renumite precum Ferarri, Chicco, Tex, Prenatal sau Fisher Price. Planurile şi bugetele de viitor sunt şi mai îndrăzneţe. Vrea ca până în 2013 să sporească capacitatea de producţie până la 20.000 de unităţi pe zi, iar numărul angajaţilor să atingă 2.000 de persoane, cam tot atâţia cât au anunţat