În perioada 6-14 octombrie clienții sistemului de termoficare, beneficiari ai ajutoarelor de încălzire sunt așteptați la Biroul de relații cu publicul al Modern Calor, din strada Vârnav nr. 7 pentru completarea și depunerea cererilor și declarațiilor pe proprie răspundere.
Pentru a ști care sunt documentele ce trebuie anexate la cereri, potențialii beneficiari sunt rugați să se adreseze celor două centre de încasare ale Modern Calor, din strada Vârnav nr.7 și Calea Națională nr.40, precum și la Biroul de relații cu publicul, la numărul de telefon 0331.401.962.
Actele solicitate de lege sunt copiile după documente care atestă componența familiei , actele de identitate ale fiecărei persoane, documente privind veniturile familiei ( adeverință de salariat, elev, student, cu evidențierea venitului, dar și adeverinţă de venit eliberată de ANAF Botoşani vizată de Serviciul Cadastru şi documente ce atestă calitatea solicitantului (proprietar sau chiriaș).
Ținând cont că în acest an guvernul a adăugat tranșa de venit dintre 615 și 786 de lei, venit mediu pe membru de familie, și venitul maxim de 1082 de lei pentru persoanele singure, este de așteptat ca numărul botoșănenilor care primesc acest sprijin financiar să fie mai mare decât în 2010. În sezonul rece trecut au beneficiat de ajutor de încălzire aproximativ 4.000 de familii din municipiu.
Clienții Modern Calor care beneficiază de ajutoare de încălzire pot primi, la Biroul de relații cu publicul, consultanță în completarea cererilor și a declarațiilor pe proprie răspundere. Pentru o mai bună organizare a depunerii acestor formulare, beneficiarii au fost programați pe zile, în funcție de ascociația în care locuiesc.
Programul de depunere a cererilor
Astfel, pe 6 otombrie sunt programate asociaţiile 1, 9, 10, 25, 26, 28, 29, 32, 35, 45, 35, pe data de 7 octombrie asociaţiile 2, 22, 38, 39