Angajaţi daţi afară fără preaviz şi cu salarii restante, funcţionari puşi să nu taie chitanţe, firme conduse „din umbră" pentru a evita răspunderea, cecuri fără acoperire. Acestea sunt acuzaţiile aduse la adresa proprietarului Sara Grand Resort.
Problemele au planat asupra pensiunii din Floreşti cu nume pompos, Sara Grand Resort, încă de la inaugurare, din 2008. La începutul anului, „Adevărul" relata că mai mulţi clienţi ai pensiunii de pe strada Tineretului, au făcut sesizări la Protecţia Consumatorilor în legătură cu reclame mincinoase care circulau pe internet, prin care pensiunea cu câteva camere, aflată la demisolul unui bloc, apărea ca fiind un hotel de patru stele, cu centru SPA. Mai mulţi angajaţi sesizează, acum, noi probleme în legătură cu Sara Grand Resort.
Cel care rupe tăcerea cu privire la neregulile pe care le-a comis Sebastian Zoltan Fekete Nicorici, proprietarul Sara Grand Resort, este omul care, în ultimii ani, a fost chiar mâna dreaptă a acestuia: Rozalia Dumitrache. „La ultima firmă care a administrat pensiunea, Sara Grand Resort, eu am figurat în acte ca administrator şi ca unic asociat. Dar domnul Sebastian Fekete era cel care conducea, în realitate, firma", arată Rozalia Dumitrache. Femeia a ajuns în pragul disperării, fiind hărţuită, susţine ea, de furnizori care nu şi-au mai văzut banii pentru servicii de luni bune. Sebastian Fekete, însă, nu poate fi tras la răspundere pentru nimic, pentru că era doar director. „E foarte greu să poată fi traşi la răspundere astfel de oameni de afaceri, pentru că în acte singurul răspunzător este administratorul. Sunt, din păcate, multe astfel de cazuri", spune juristul Mihai Bejenaru. Sebastian Zoltan Fekete Nicorici a folosit acest „sistem" şi la alte firme: Monobloc Serv, Sara Grand, Best Sara Grand, Royal Building, care au dat faliment sau se află în proces de reorganizare. Răspunsul lui