Instituţia Prefectului Municipiului Bucureşti şi Ministerul Administraţiei şi Internelor au lansat miercuri campania educaţională “NU Etnobotanicelor”.
Prin această campanie se doreşte ca tinerii liceeni să fie conştienţi de efectele şi consecinţele substanţelor psihotrope. Aceste substanţe au început să fie comercializate sub denumirea de “etnobotanice”, deşi de multe ori nu au nicio legătură cu plantele: ele pot fi produse exclusiv chimice sau părţi componente din plante care se combină cu substanţe artificiale şi rezultă diverse produse cu efecte halucinogene.
Campania va fi susţinută prin spoturi video şi afişe, realizate cu titlul gratuit de casă de producţie Saga Film şi Tipografia Ministerului Adminstratiei şi Internelor şi difuzate, tot cu titlul gratuit, de către mai multe televiziuni, publicaţii şi panouri stradale tv.
Instituţia Prefectului Municipiului Bucureşti şi Ministerul Administraţiei şi Internelor au lansat miercuri campania educaţională “NU Etnobotanicelor”.
Prin această campanie se doreşte ca tinerii liceeni să fie conştienţi de efectele şi consecinţele substanţelor psihotrope. Aceste substanţe au început să fie comercializate sub denumirea de “etnobotanice”, deşi de multe ori nu au nicio legătură cu plantele: ele pot fi produse exclusiv chimice sau părţi componente din plante care se combină cu substanţe artificiale şi rezultă diverse produse cu efecte halucinogene.
Campania va fi susţinută prin spoturi video şi afişe, realizate cu titlul gratuit de casă de producţie Saga Film şi Tipografia Ministerului Adminstratiei şi Internelor şi difuzate, tot cu titlul gratuit, de către mai multe televiziuni, publicaţii şi panouri stradale tv.