Adevărate cratere şi capcane pentru şoferii aflaţi în trafic, porţiuni denivelate şi maşini distruse, aşa poate fi descris în câteva cuvinte DN25. Statul promite lucrări de modernizare a carosabilului în valoare de 300,65 milioane lei, care vor fi finalizate abia în 2014.
Se cârpeşte cu încetinitorul pe DN25! Drumul care face legătura între municipiile Galaţi şi Tecuci şi singurul pe unde pot circula autovehiculele de mare tonaj către Brăila este într-o stare deplorabilă. Carosabilul este plin de gropi, şanţuri şi denivelări chiar şi pe porţiunile care au fost „cârpite” până nu demult.
VEZI AICI FOTO
Mai multe despre starea jalnică a carosabilului şi semnalizarea rutieră de pe DN25 am aflat de la şoferii de maxi–taxi şi de la transportatorii de mărfuri. Cu toţii s-au plâns că sunt nevoiţi să evite zilnic zeci de obstacole pentru a nu risca să pună în pericol viaţa călătorilor.
S-a asfaltat cu găleata!
„Drumul nu este în regulă. Sunt porţiuni întregi acoperite de gropi şi denivelări. S-a mai cârpit pe alocuri, dar foarte puţin. Porţiunea dintre Iveşti-Buceşti a fost reabilitată. Se circulă mai bine. În rest este jale”, spune Tudor Gheorghe, şofer.
Dacă în localităţile Şendreni, Independenţa, drumul are porţiuni denivelate, în zona Umbrăreşti-Barcea acesta devine impracticabil. Şoferii au de făcut un adevărat slalom de pe o bandă pe alta, printre cratere imense şi periculoase. Pe lângă faptul că îşi strică maşinile aceştia riscă să fie implicaţi şi în accidente rutiere.
„S-a asfaltat cu găleata. Nu au făcut nimic cum trebuie. Sunt porţiuni întregi pline de denivelări. Podul de la Şendreni este impracticabil şi extrem de periculos. Acolo rămân mereu maşini blocate. Din cauza gropilor se rup şi arcurile de la maşini”, ne spune Florin Pavel, 57 de ani, proprietarul unui microbuz.
Drumul morţii