Zoltan Szigeti a discutat online cu cititorii HotNews.ro despre lupta pentru bugete si eventuala iesire din criza a pietei de advertising in anul 2012. Szigeti, unul dintre veteranii pietei locale de publicitate, a fondat holdingul de comunicare thegroup, alaturi de Mihaela Nicola, la inceputul lui 2005. In ultimii cinci ani, thegroup a devenit unul dintre cele mai importante grupuri de comunicare din Romania, reunind numeroase agentii de media sau specializate in diverse nise de marketing, in frunte cu agentia Media Investment, lider de piata, conform cifrelor furnizate de Ministerul Finantelor.
Zoltan Szigeti a condus timp de 10 ani, alaturi de Mihaela Nicola, grupul de comunicare Ogilvy, pana in anul 2005. Inainte de asta a lucrat ca account executive Graffiti/BBDO (1991-1992), account manager la Michael Kammrath Advertising (1992-1993) si general manager Viewpoint Advertising (agentia ce avea sa fie preluata de Ogilvy si transformata in Ogilvy&Mather -1994).
In plina criza, thegroup si-a sporit cifra de afaceri si profitul, a lansat o agentie specializata in trade marketing, o agentie specializata in productia de materiale promotionale personalizate si a preluat o agentie de field marketing.
Zoltan Szigeti a discutat online cu cititorii HotNews.ro despre lupta pentru bugete si eventuala iesire din criza a pietei de advertising in anul 2012. Szigeti, unul dintre veteranii pietei locale de publicitate, a fondat holdingul de comunicare thegroup, alaturi de Mihaela Nicola, la inceputul lui 2005. In ultimii cinci ani, thegroup a devenit unul dintre cele mai importante grupuri de comunicare din Romania, reunind numeroase agentii de media sau specializate in diverse nise de marketing, in frunte cu agentia Media Investment, lider de piata, conform cifrelor furnizate de Ministerul Finantelor.
Zoltan Szigeti a condus timp de 10