Lansat cu surle şi trâmbiţe la sfârşitul anului trecut, postul 10 TV a rămas fără angajaţi şi nu mai are bani să achite nici măcar utilităţile la studioul lui Radu Moraru. Televiziunea generalistă 10 TV, deţinută de compania de cablu RCS&RDS, a pornit la drum, în decembrie anul trecut, cu o grilă de programe anemică care nu a adus audienţa scontată.
Astăzi, staţia a ajuns să difuzeze la nesfârşit reluări ale celor patru emisiuni („Matinalii", „Naşul", „Mbela Ciao" şi „Daruri de la campioni") pe care le-a produs.
Conform Asociaţiei Române de Măsurare a Audienţelor (ARMA), 10 TV a înregistrat în luna ianuarie a acestui an o medie de 11.493 de telespectatori la nivel urban. Potivit lui Radu Moraru, "încă din prima lună 10 TV s-a poziţionat în primele 15 posturi ale României şi dacă nu ar fi fost dinamitat din interior, postul ar fi fost în creştere. După luna martie s-a renunţat la măsurarea audienţelor pentru că RCS&RDS nu a mai plătit ARMA. Compania RCS&RDS a refuzat încă din primul moment să semneze contracte de publicitate pentru a încasa bani, spunând că nu îi interesează acest lucru". "Din primele zile, 10 TV a făcut audienţă mai mare decât celelalte posturi de sport sau de muzică ale grupului RCS&RDS, posturi în care Zoltan Teszari a investit 150 de milioane de euro"
Este evident că televiziunea a fost lansată în urma unui proiect făcut „pe genunchi". În loc să înceapă în forţă cu o grilă puternică de programe, prima emisie a postului 10 TV a fost formată din două filme şi emisiunea „Naşul".
Radu Moraru, director al postului, a declarat la momentul respectiv că era vorba de o „grilă provizorie", precizând, în acelaşi timp, că noile programe vor fi lansate în luna februarie a acestui an, lucru care, bineînţeles, nu s-a mai întâmplat. Din cele spuse de Moraru, grila trebuia să fie una complexă cu „emisiuni, programe de ştiri şi filme de cali