Americanilor le place muzica "sexy", adică cu un substrat sexual, a arătat o cercetare recentă. "Studiul dovedeşte faptul că, muzical vorbind, sexul vinde, asta în cazul dacă mai era nevoie de vreo lămurire în acest sens", precizează Time. Pentru a ajunge la aceste rezultate, echipa de experţi coordonată Dawn R. Hobbs, profesor de psihologie al Universităţii din Albany (New York), au analizat topul vânzărilor de muzică country, pop şi R&B de acum doi ani. Specialiştii americani au observat că în 2009 cel mai bine au prins la public melodiile care conţineau mesaje cu tentă sexuală sau alte aluzii la sex. Astfel, artişti ca Katy Perry şi grupul californian LMFAO sunt artiştii ale căror melodii au fost cel mai bine vândute. De exemplu, versurile unei melodii de-a cântăreţei, "All I'm Sellin' Is Sex "/ Tot ce vând e sex, sunt: "Tot ce vând e sex, baby, / Sex baby, sex la radio, e tot ce vând, / Sex, întocmai ca o maşină de făcut sex".
Bilanţul analizei: mai mult de 90 la sută din versuri sunt despre sex
În urma analizei topurilor de specialitate, experţii au ajuns la concluzia că hiturile anului 2009 au un conţinut sexual explicit. "Aproximativ 92 la sută din cele 174 melodii care au ajuns în Top 10 în decursul anului (2009,- n.r.), conţineau mesaje cu tentă sexuală", a explicat şi autor principal al studiului, publicat în revista "Evolutionary Psychology". Versurile hiturilor analizate făceau trimitere la mai mult de 18 categorii tematice distincte din aria sexului, informează sursa citată. Chiar dacă mulţi artişti care promovează sexul prin intermediul muzicii lor sunt criticaţi, publicul e receptiv la astfel de mesaje, iar oferta e adaptată cererii. Americanilor le place muzica "sexy", adică cu un substrat sexual, a arătat o cercetare recentă. "Studiul dovedeşte faptul că, muzical vorbind, sexul vinde, asta în cazul dacă mai era nevoie de vreo lămurire în