Conform noilor reglementări ale CSA-Comisia de Supraveghere a Asigurărilor, persoanele care intenţionează să contracteze o asigurare de viaţă vor primi de acum înainte mai multe informaţii de la asigurător sau brokerul care o intermediază.
Motivul introducerii acestor noi prevederi îl constituie faptul că, deseori, clienţii nu înţeleg ce reprezintă o asigurare de viaţă şi ce le oferă acest produs.
În acest context, săptămâna trecută s-a derulat cea mai amplă campanie naţională de informare şi educare în domeniul asigurărilor, demarată de APPA - Asociaţia Pentru Promovarea Asigurărilor, împreună cu EUROPA FM şi cu sprijinul principalelor companii din industria de profil. Două milioane de români au primit gratuit broşura informativă a campaniei, care prezintă pe larg rolul, utilitatea şi beneficiile aduse de o asigurare de viaţă, principalele tipuri de asigurări oferite de către companiile de profil din România şi criteriile în baza cărora se recomandă alegerea unei anumite poliţe de asigurare.
Ce spun principalii susţinători ai acestui demers despre campanie şi despre nevoia de informare cu privire la necesitatea unei asigurări de viaţă?
Alexandru Ciuncan, secretar general al APPA - Asociaţia Pentru Promovarea Asigurărilor
"Obiectivul campaniei noastre a fost acela de a prezenta, în mod explicit, publicului larg, rolul şi utilitatea unei poliţe de asigurare de viaţă, principalele tipuri de asigurări oferite de către companiile de profil din România, cât şi criteriile în baza cărora se recomandă alegerea unei anumite poliţe de asigurare."
Florina Vizinteanu, preşedinte directorat BCR Asigurări de Viaţă
"În orice societate, asigurările de viaţă au un rol extrem de important atât la nivel de individ, cât şi la nivelul societăţii în ansamblu.
O societate progresează în momentul în care are capacitatea de a previziona pe terme