Piata aradeana a mall-urilor incepe sa fie competitiva, dupa ce joi va fi inaugurat al doilea centru comercial modern din oras, Galleria. Cum arata afacerile competitorilor de la Atrium Center, primul mall din oras deschis in martie anul trecut?
Dupa prima luna de la inaugurarea Atrium Arad (in 23 martie 2010), cand traficul inregistrat a fost de 638.091 vizitatori, a urmat o perioada de descrestere semnificativa pe tot parcursul trimestrului 3 din 2010, urmata apoi de o perioada de stabilizare, a spus pentru DailyBusiness.ro Adina Hellen Calinescu, country manager al Atrium.
Situatia a inceput insa sa se schimbe in acest an, cand numarul vizitatorilor a urcat substantia fata de 2010.
“Incepand cu a doua jumatate a primului trimestru din 2011,traficul lunar a crescut in 2011 comparativ cu 2010, situandu-se la nivelul mediu de 351.000 vizitatori pe luna, ceea ce in procente insemna o crestere de 30-35% fata de traficul lunar din aceeasi perioada din 2010”, spune Adina Calinescu.
In ceea ce priveste gradul de ocupare al Atrium Center, acesta a scazut dupa luna iulie a acestui an, insa situatia este insa temporara, compania incheind deja un contract pentru deschiderea unui noi magazin anul viitor.
Pe parcursul anului 2011 pana in luna iulie, gradul de ocupare al mall-ului a fost de 86% magazine deschise din totalul suprafate inchiriabile.
Dupa luna iulie 2011 gradul de ocupare a scazut ,ca urmare a demararii activitatii de relocare a peste 11 magazine, care pana atunci au functionat pe suprafata in care urmeaza sa se inaugureze, in februarie 2012, un nou magazin, de 1.600 mp. “Este vorba de o ancora fashion aflata intr-o intensa activitate de expansiune in Romania, brand international de top si lider de piata pe mai multe continente ale lumii”, a spus Adina Calinescu. Aceasta a mentionat ca numele retail