Chelgate România lansează programul de mentorship în relaţii publice pentru studenţi „PR Ad-Hoc“.
Prin intermediul acestui program li se oferă studenţilor posibilitatea să acumuleze cunoştinţe practice care să-i ajute să se angajeze mai uşor după finalizarea studiilor universitare. Înscrierile la PR Ad-Hoc vor avea loc în perioada 15-22 octombrie 2011, iar anunţarea celor doi studenti care au fost selectaţi pentru a efectua stagiul de o lună şi jumătate se va face până pe 5 noiembrie.
Studenţii care vor să se înscrie în programul PR Ad-Hoc trebuie să convingă echipa Chelgate că sunt creativi, proactivi şi că-şi doresc foarte mult să lucreze în domeniu.
Nu trebuie să trimită CV-uri, scrisori de intenţie sau eseuri. Tot ce trebuie să facă doritorii este să trimită în perioada 15 -22 octombrie un text descriptiv de maxim 300 de cuvinte prin care să puncteze prin ce se diferenţiază de ceilalţi competitori şi să-i convingă pe recrutori că merită să intre în acest program. Cele mai reuşite 6 texte vor participa la un „altfel de interviu“ cu membrii echipei.
În urma interviurilor care vor avea loc în perioada 23 octombrie – 1 noiembrie, vor fi aleşi 2 căştigători care vor putea începe să lucreze part time la Chelgate din data de 7 noiembrie 2011.
Pe parcursul stagiului studenţii se vor implica în proiectele agenţiei, vor învăţa ce înseamnă să organizezi un eveniment, să faci o strategie de PR, să faci cercetare pentru o campanie sau o acţiune, să redactezi corect materiale pentru presă. În plus, ei vor beneficia bilunar de traininguri gratuite susţinute de specialiştii din agenţie: Relaţia cu presa; Cum să redactezi corect materiale de PR; Personal Branding şi Public speaking.
La încheierea programului de mentorship, Chelgate va organiza un eveniment pentru cei doi stagiari. În plus, ei vor primi o adeverinţă de practică, o scrisoare