Cora, Lidl şi Mega Image vor să invadeze piaţa din România prin deschiderea a noi magazine în diferite zone ale ţării.
Mega Image, parte a grupului belgian Delhaize Group, îşi va extinde activitatea în România prin achiziţionarea a ultimelor trei magazine G`market funcţionabile în Bucureşti, cu o suprafaţă totală de vânzare de peste 6.400 de metri pătraţi.
„După aprobarea tranzacţiei de către Consiliul Concurenţei, cele trei magazine vor fi reorganizate conform sortimentaţiei şi coneptului Mega Image“, a declarat Xavier Piesvaux, director general al Mega Image.
Cele trei magazine G`market sunt amplasate, în Plaza România, Bucureşti Mall şi Colentina. G`market este primul brand de magazine care a deschis un supermarket într-un mall din Bucureşti, în 1999.
De cealaltă parte, retailerul german Lidl, va deschide luni, 10 octombrie, 11 noi magazine construite de la zero, după ce anul trecut, pentru a intra pe piaţa din România, grupul german a fost nevoit să cumpere reţeaua de magazine Plus Discount, deţinute de compania Tengelmann.
Aceştia au achiziţionat în 2010, la intrarea pe piaţa locală, 107 magazine Plus Discount pe care le-au rebranduit în acest an.
Un alt retailer care are planuri de extindere este Cora România care a deschis azi magazinul cu numărul opt, în Galleria Shopping Center din Arad. Noul hypermarket însumează o suprafaţa de vânzare de 4.500 de metri pătraţi, cu o investiţie de aproximativ cinci milioane de euro.
Cora România deţine în prezent, pe lângă noul hypermarket din Arad, trei magazine în Bucureşti şi câte unul în Cluj-Napoca, Baia Mare, Drobeta Turnu Severin şi Constanţa.
Retailerul va mai deschide anul viitor încă trei magazine în Bucureşti, Slobozia şi Bacău.
Directorul general al Cora România, Phillipe Lejeune, a declarat că bugetul companiei alocat pentru achiziţia de terenuri în ace