În minutul de maximă audienţă, show-ul de la Pro TV a adunat două milioane şi jumătate de oameni. Sursa: PROTV
"Vocea României", emisiunea difuzată de Pro TV pe 4 octombrie, a adunat în intervalul 20.18-22.25 în faţa micilor ecrane în minutul de maximă audienţă (22.02), aproape două milioane şi jumătate de telespectatori din întreaga ţară, ceea ce înseamnă aproape jumătate din publicul vizat de ProTv. Pe întreg publicul din mediul urban, Pro TV a înregistrat 9,9 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 22,5%.
"«Vocea României» beneficiază de production value şi team value (antrenori + consilieri) direct proporţionale cu importanţa pe care o acordăm show-ului, iar acest lucru este vizibil apreciat şi de telespectatorii noştri. Unicitatea formatului este dublată de o echipă de profesionişti antrenaţi să facă show-uri de anvergură, iar aceste două componente sunt, aşa cum arată audienţele, apreciate de telespectatorii din România", a spus Maria Apostol, PR and Corporate Affairs Director.
Din culisele televiziunilor
Succesul obţinut de show-ul de la Pro TV este recunoscut, chiar dacă nu pe faţă, din cauza unei lupte surde, şi de televiziunile concurente. Care este însă mecanismul care a condus la audienţele foarte bune obţinute de acest produs? În primul rând, este un show de o calitate foarte bună. Juriul cooperează bine şi reuşeşte să fie apropiat şi amuzant, dar beneficiază şi de un format prietenos care nu răneşte pe nimeni. Nu trebuie uitat ceea ce spun analiştii şi anume că o mare parte a succesului se datorează şi brandului televiziunii. Dacă Antena 1 şi-a construit un brand pe termen scurt, cu producţii mai şocante, Pro TV-ul s-a axat pe investiţii ce au rodit în timp.
În seara de marţi, pe scena de la "Vocea României" au urcat un cuplu de îndrăgostiţi, o tânară de doar 16 ani, un bărbat cu o voce specială, ba