La Romaero Baneasa se desfasoara, in aceste zile, SAB & Accesorii 2011, considerat o versiune "de criza" a Salonului International Auto de la Bucuresti (SIAB). Ce puteti vedea la targ? Merita sa dai 20 lei biletul si 10 lei parcarea? Vedeti impresiile, intr-un reportaj DailyBusiness.ro.
Nu stiu altii cum sunt, insa eu, cand ma gandesc la “Epoca de Aur” a industriei auto, din anii 2000, cand crapau halele de la SIAB de zeci de modele auto in premiera, de fetele sexy care te imbiau sa cumperi super-limuzine numai cu buletinul, ma apuca nostalgia.
Cei care nu vor avea altceva mai bun de facut in aceste zile decat sa mearga la salonul auto din halele de la Baneasa, trebuie sa stie un lucru din start – nu mai e ce-a fost odata.
Aerul de criza te loveste inca de la intrare. Dupa ce platesti 10 lei parcarea, te mai asteapta inca un punct de taxare, unde vei scoate din portofel alti 20 de lei de persoana. Scump, dar merita, ai zice, mai cu seama ca poti participa cu biletul la o tombola cu premii.
La fel am facut si noi. Am platit constinciosi biletele si ne-am indreptat, cu speranta, spre halele de expozitie unde speram sa vedem ultimele modele lansate la saloanele internationale de profil.
Am nimerit in prima hala unde n-am prea avut cine stie ce sa vedem. Era sectiunea dedicata echipamentelor pentru industria auto. O mare dezamagire. Noroc cu cateva modele Ford din "antichitate", care mai schimbau aerul de hala de suruburi.
Am iesit rapid si am intrat in a doua hala, cea principala, unde speram sa vedem masinile la care visam noaptea cand uitam de facturi, intretinere, job etc.
N-a fost deloc un vis devenit realitate. Expozitia nu este altceva decat o insiruire de masini asezate dupa cati bani a platit fiecare. In total 15 standuri cu peste 60 de masini, de la cele autohtone la Jaguar, Land Rove