Coca-Cola, IBM şi Microsoft sunt cele mai valoroase branduri din lume, potrivit clasamentului "Best Global Brands", realizat de Interbrand. Topul primelor zece branduri este aproape neschimbat comparativ cu anul trecut, singura modificare fiind ascensiunea gigantului Apple în clasament, cu 9 poziţii. Potrivit sursei citate, compania IT a urcat pe locul 8, după ce în 2010 s-a clasat pe 17. Citeşte şi:Moş Crăciun şi urşii polari, ultimele victime în RĂZBOIUL RECE DINTRE PEPSI ŞI COCA-COLA. Galerie VIDEO: cum vi se par aceste (anti)reclame? Apple a luat locul Nokia, care s-a plasat în acest an abia pe locul 14, după ce valoarea brandului finlandez a scăzut cu aproximativ 15 la sută. Apple a făcut un salt notabil în "Best Global Brands" datorită creşterii cu 58 la sută a valorii brandului, la 33,49 miliarde de dolari. Citeşte şi:De la "Just do it", la "I'm lovin' it". Top 10 SLOGANURI care au devenit legendă. Care sunt formulele magice folosite de aproape 100 de ani Coca-Cola conduce detaşat în top, având o valoare estimată la 71,86 miliarde de dolari (+2%). Următoarele două branduri din clasament, IBM şi Microsoft, sunt evaluate la 69,90 miliarde de dolari, respectiv 59,08 miliarde de dolari. Compania taiwaneză HTC, grupul de automobile Ferrari şi şi "Harley Davidson Motor Company" sunt "codaşele" topului menţionat.
Citeştelista completă a celor mai valoroase 100 de branduri din lume Coca-Cola, IBM şi Microsoft sunt cele mai valoroase branduri din lume, potrivit clasamentului "Best Global Brands", realizat de Interbrand. Topul primelor zece branduri este aproape neschimbat comparativ cu anul trecut, singura modificare fiind ascensiunea gigantului Apple în clasament, cu 9 poziţii. Potrivit sursei citate, compania IT a urcat pe locul 8, după ce în 2010 s-a clasat pe 17. Citeşte şi:Moş Crăciun şi urşii polari, ultimele victime în RĂZBOIUL RECE DINTRE PEPSI ŞI COCA-COL