Faceliftul lui C4 Picasso este impresionant nu neapărat prin schimbările aduse, cât mai ales prin faptul că menţine maşina în avangarda segmentului maşinilor multiscop (MPV), cu dotări la care puteai doar visa în urmă cu câţiva ani dacă achiziţionai o maşină premium. Ce aduce nou, aşadar, C4 Picasso în 2011?
În primul rând, noul C4 Picasso aduce câteva modificări de design faţă de modelul standard: avem acum noul logo al mărcii poziţionat în mod impozant pe capotă, spoilere şi stopuri noi, lumini de zi LED, precum şi materiale noi la interior. Acestora li se adaugă o listă lungă de accesorii, dintre care nouă ne-a atras atenţia echiparea cu două ecrane DVD pentru locurile spate, rabatabile şi escamotabile în spătarele scaunelor faţă, o dotare care poate asigura liniştea în habitaclu în cazul drumurilor mai lungi efectuate cu copiii.
Livingroom pe roţi
Citroën a reuşit cumva să rafineze toate atuurile interiorului fără a strica nimic: avem plastice de calitate, tapiţeria încântă vizual şi tactil, modularitatea este accentuată de posibilitatea rabatării, dar şi a culisării individuale a scaunelor spate, iar bordul rămâne cel mai high-tech de pe toate familialele disponibile pe piaţă, fără a-şi pierde ergonomia.
Există şi un minus: volanul cu butuc fix a rămas în oferta C4 Picasso, în ciuda faptului că maşinile noi ale mărcii au renunţat în sfârşit la el - de aici vine şi necesitatea adaptării la dispunerea ciudată a butoanelor de comandă de pe volan. Pavilionul vitrat asigură lumină destulă pentru tot habitaclul, iar tuşele de rafinament, precum sistemul Hi-Fi, navigaţia şi sistemul de parfumare ambientală, transformă atmosfera de la bordul lui C4 Picasso într-o experienţă senzorială foarte plăcută.
Uşor cu sufrageria pe serpentine
C4 Picasso facelift 2,0 HDI 150 CP a rămas aceeaşi maşină moale ca originalul: 10,7 secunde pent