18 gălăţeni s-au plâns în ultimele trei săptămâni de faptul că firma Bene Travel le-a luat banii pe bilete de avion sau autocar şi nu le-a făcut rezervări. Reclamaţiile vor fi soluţionate de Protecţia Consumatorului. Între timp, firma şi-a întrerupt activitatea.
Daniel Mitache (27 ani) este unul dintre gălăţenii care, în ultimele zile, au ales să plece din ţară cu ajutorul firmei de turism şi transport Bene Travel. Tânărul, angajat la o firmă din Barcelona, trebuia să ajungă în Spania la finele săptămânii trecute.
„Am făcut rezervare pe 29 septembrie la firma asta şi am plătit 70 de euro ca să plec pe 1 octombrie. Luni trebuia să fiu la muncă, dar cum autocarul nu a mai plecat spre Spania, nu am ajuns. M-a sunat patronul şi mi-a spus că îmi pierd slujba", ne-a declarat revoltat bărbatul.
Într-o situaţie similară se află şi mama tânărului gălăţean, Petrica Mitache (60 ani), care şi-a făcut o rezervare pentru Franţa.
„Am plătit 90 de euro ca să ajung la fiica mea, care a născut săptămâna trecută. Vreau să ajung la Paris să o ajut, că are gemeni. Trebuia să plece autocarul pe 1 octombrie, sâmbătă, dar ne-a pus atunci telefonic că autocarul e stricat şi că vom pleca marţi. Marţi am stat patru ore cu bagajele aşteptând autocarul, dar degeaba", susţine şi Petrica Mitache.
OPC-ul, bombardat cu sesizări
Firma Bene Travel a făcut obiectul a numeroase sesizări, în ultimele săptămâni, din partea unor clienţi care au rămas cu buza umflată după ce au plătit pentru bilete de autocar sau avion şi s-au trezit că nu aveau rezervările făcute. Nu mai puţin de 18 reclamaţii au ajuns pe masa comisarilor de la Protecţia Consumatorului din partea unor gălăţeni care au pierdut 3.815 euro şi 18.798 lei.
„Zilele acestea vom încheia două procese verbale, unul prin care să obligăm administratorul la restituirea sumelor ş