La 19 luni de la intrarea pe piata romaneasca prin cumpararea retelei Plus Discount, nemtii de la Lidl fac primele declaratii oficiale cu privire la strategia de expansiune pentru perioada urmatoare, dar pastreaza secretul asupra investitiilor de pana acum ori viitoare. Un singur lucru este clar: cu cele 118 magazine ale sale, Lidl tinteste un loc fruntas pe cel mai dinamic segment al pietei alimentare.
Prin tranzactia cu Tengelmann, Lidl a preluat cele 107 magazine Plus Discount, iar intre timp a mai construit 11, care vor fi deschise pe data de 10 octombrie. Dintre noile magazine, doua se afla in Bucuresti (pe strada Moinesti si pe strada Ziduri intre Vii), iar restul – in Campulung, Dragasani, Focsani, Giurgiu, Pitesti, Selimbar (judetul Sibiu), Timisoara, Turda si Zalau.
“Mai avem alte 17 magazine in proces avansat de constructie. In 2012, urmeaza sa construim alte magazine. E un proces dinamic ce va continua”, a declarat, intr-o conferinta de presa, Sergiu Fala, director de expansiune in cadrul Lidl Romania.
In paralel, Lidl investeste si intr-un nou centru logistic, la Iernut (judetul Mures), care este amplasat pe un teren de 4.000 de metri patrati si care va incepe sa functioneze anul viitor. In cadrul lui ar urma sa lucreze 200-250 de persoane. Acesta va fi cel de-al treilea centru logistic, dupa cele doua detinute deja la Ploiesti, respectiv la Chiajna.
Oficialii Lidl nu au oferit detalii legate de investitiile realizate pana acum, precum si despre cele viitoare.“Vom adapta previziunile pe termen mediu si lung. Ritmul de expansiune va fi dependent de evolutia puterii de cumparare”, a mai spus Fala.
Reprezentantii Lidl au mentionat ca prioritatile companiei pentru perioada urmatoare sunt dezvoltarea retelei si a echipei. In ultimele luni, Lidl a angajat peste 800 de persoane, numarul total al salariatilor companiei in Romania fii