A intuit ca nimeni altul ce le-ar placea clientilor si a lansat produse pe care sute de milioane de clienti au ajuns sa si le doreasca. Si-a prezentat inovatiile cu pasiune si a criticat fara mila concurenta, fiind considerat arogant. Perfectionismul, secretomania si autoritarismul i-au speriat pe multi, insa au completat profilul unui om care a schimbat definitiv tehnologia. Citeste mai multe despre caracteristicile managerului Steve Jobs
- Vizionarismul - Steve Jobs a avut curajul sa aduca pe piata produse care la inceput au fost privite cu scepticism sau care in versiuni lansate inainte de alte companii avusesera vanzari slabe. Jobs a convins milioane de oameni ca e cool sa detii produse precum iMac, iPod, iPhone si iPad si a atras cumparatori si din randul celor care n-ar fi dat nici in ruptul capului sute de dolari pe un smartphone sau pe o tableta.
- Creativitatea este o calitate esentiala pentru succesul Apple sub conducerea lui Jobs. El a avut ceva de spus in cele mai diverse aspecte, de la alegerea culorilor, pana la cel mai mic detaliu de design al produselor. Avea mereu idei si vanzarile au dovedit ca aceste idei au fost bune.
- Carisma - Prezentarile sale, fie ca vorbim de cele din anii 80' fie despre cele di 2010 - 2011 sunt exemple demne de predat in scoli sub titlul: Cum sa prezinti un produs fara sa plictisesti si fara sa para totul o reclama desantata. In prezentarile sale era si amuzant si foarte serios, se adresa audientei, dar oferea informatii si comparatii reale, nu fortate. Inainte de a lansa un produs spunea ce exista pe piata, ce a lansat concurenta si ce poate modifica Apple. Apoi, intr-o sala plina de suspans arata produsul si explica de ce acesta va avea succes. Totul insotit de imagini si de comparatii usor de inteles.
- Inflexibilitatea - In afaceri poate fi considerata atat calitate, cat si d