Scos ca o fată bătrână la măritat şi nedorit de nimeni, pentru că nu foloseşte nimănui, tunelul CFR Palas este din nou în atenţia Căilor Ferate Române.
La începutul săptămânii viitoare, contractul privind consolidarea şi asigurarea scurgerilor de ape în tunelul C, linia Palas - Port Vechi Constanţa, este scos din nou la licitaţie. Autoritatea contractantă este dispusă să achite pentru acest contract 1.402.966 de lei fără TVA pentru lucrarea propriu-zisă. În luna iulie a acestui an a asocierea SC Bridge Consult SRL - SC Geodor Proiect SRL - SC ISPCF SA Bucureşti a câştigat expertizarea tehnică şi proiectarea pentru lucrarea scoasă acum la mezat, contractul fiind încheiat pentru suma de 149.940 de lei fără TVA, asocierea fiind singura care a participat la licitaţie. În trecut, consolidarea tunelului a mai fost scoasă la licitaţie, însă nu s-a arătat nimeni interesat de contract.
Inaugurat în urmă cu o sută de ani, tunelul care trece pe sub bulevardul 1 Mai, unde în trecut funcţiona linia CF Palas Constanţa - Port Vechi, a fost folosit până în urmă cu câţiva ani buni, însă a fost lăsat pradă doar hoţilor de fier vechi care au furat tot ce au putut.
Scos ca o fată bătrână la măritat şi nedorit de nimeni, pentru că nu foloseşte nimănui, tunelul CFR Palas este din nou în atenţia Căilor Ferate Române.
La începutul săptămânii viitoare, contractul privind consolidarea şi asigurarea scurgerilor de ape în tunelul C, linia Palas - Port Vechi Constanţa, este scos din nou la licitaţie. Autoritatea contractantă este dispusă să achite pentru acest contract 1.402.966 de lei fără TVA pentru lucrarea propriu-zisă. În luna iulie a acestui an a asocierea SC Bridge Consult SRL - SC Geodor Proiect SRL - SC ISPCF SA Bucureşti a câştigat expertizarea tehnică şi proiectarea pentru lucrarea scoasă acum la mezat, contractul fiind încheiat pentru suma de 149.940 de