Retailerul de electrocasnice Flanco inaugurează un nou magazin în Unirea Shopping Center, în care toate produsele pot fi nu numai văzute, ci și testate.
Potrivit unui comunicat de presă, Flanco a investit 2 milioane de euro (inclusiv stocul de marfă) în lansarea acestui magazin, mizând pe faptul că viitorul în retail va fi reprezentat de un grad maxim de interactivitate a clientului atât cu produsele din magazin, cât și cu fiecare dintre consilierii de vânzări specializați.
Noul magazin Flanco, din centrul comercial Unirea, este cel mai mare din rețea, având o suprafață de 2.300 metri pătrați.
"Creșterea business-ului trebuie să vină din valoarea adăugată pe care clientul o percepe nu numai la nivel de oferte promoționale, ci și la nivel de relație cu produsele și angajații din magazine. Noul magazin Flanco ar putea fi definit printr-un singur cuvânt, interactivitate." a declarat Adrian Olteanu, CEO Flanco.
Flanco estimează un număr de circa 1000 vizitatori zilnic și vânzări de peste 3200 euro/mp/an.
Compania operează în acest moment o rețea de 75 de magazine în toată țara.
C.P. Retailerul de electrocasnice Flanco inaugurează un nou magazin în Unirea Shopping Center, în care toate produsele pot fi nu numai văzute, ci și testate.
Potrivit unui comunicat de presă, Flanco a investit 2 milioane de euro (inclusiv stocul de marfă) în lansarea acestui magazin, mizând pe faptul că viitorul în retail va fi reprezentat de un grad maxim de interactivitate a clientului atât cu produsele din magazin, cât și cu fiecare dintre consilierii de vânzări specializați.
Noul magazin Flanco, din centrul comercial Unirea, este cel mai mare din rețea, având o suprafață de 2.300 metri pătrați.
"Creșterea business-ului trebuie să vină din valoarea adăugată pe care clientul o percepe nu numai la nivel de oferte promoționale, ci și la nivel