Vedete şi celebrităţi care au părăsit această lume au devenit mai căutate după moarte, vânzările propriilor produse explodând.
Chiar dacă mulţi fani Apple au fost dezamăgiţi de lansarea iPhone 4S, ce a avut loc chiar cu o zi înainte de moartea lui Steve Jobs, succesul terminalului nu s-a lăsat aşteptat. Unii specialişti în IT susţin că numărul mare de comenzi în cazul iPhone 4S nu are legătură cu moartea lui Steve Jobs, ci cu calitatea produsului. Experţii în marketing şi în branding îi contrazic însă. Pus în vânzare vineri, sub formă de precomenzi, terminalul iPhone 4S, care va fi disponibil peste două săptămâni şi la noi, a fost rezervat, în prima zi, de un milion de doritori.
Biografie dorită de mii de fani
Aceste cifre au fost făcute publice la două zile după moartea şefului Apple, Steve Jobs. Purtătorul de cuvânt de la Verizon, un punct de vânzare online, a declarat că „sistemul de precomenzi a fost luat cu asalt începând cu ora 3.00 dimineaţa", iar specialiştii estimează că vor fi vândute în jur de 25 de milioane de telefoane numai în acest trimestru. Samsung Galaxy S II a atins 10 milioane de unităţi în cinci luni de la lansare, iar iPhone 4 a primit 600.000 de precomenzi în prima zi.
Michael Jackson. La moartea sa se spunea că are datorii de sute de milioane de euro. Vânzările fulminante de după deces au adus peste 22,5 milioane de euro.
Noul telefon lansat de Apple, disponibil în 70 de ţări până la sfârşitul anului, nu este singurul produs care se leagă de numele lui Steve Jobs şi care a obţinut vânzări fulminante. Biografia lui Jobs, care va apărea pe 24 octombrie, a ajuns la câteva ore de la moartea lui în topul cărţilor cele mai comandate pe amazon.com. Cartea e scrisă de un fost editor al revistei „Time", Walter Isaacson, care a mai semnat biografiile lui Benjamin Franklin, Henry Kissinger sau Albert E