Săptămâna trecută, Facebook a anunţat un nou instrument, "People talking about", cu care se vor măsura preferinţele publicului. "Lumea vorbeşte despre" va calcula orice activitate legată de un anumit brand, cum ar fi postările, comentariile, like-urile, menţiunile legate de brand, lucrurile împărtăşite, voturile de la chestionare, fotografiile şi alte înregistrări.
Brandurile care aveau cele mai multe like-uri şi conduceau în top până în prezent nu s-au dovdedit atât de populare odată ce s-au contorizat toate menţiunile de tip "lumea vorbeşte despre", scrie portalul Mashable.
Aşa arată topul brandurilor care au adunat cele mai multe like-uri.
1. Coca-Cola: 34,511,504
2. Starbucks: 25,446,846
3. Oreo: 23,092,391
4. Red Bull: 22,427,254
5. Converse All Star: 20,780,055
6. Converse: 20,141,021
7. Skittles: 19,348,317
8. Playstation: 17,420,065
9. Pringles: 13,602,128
10. Victoria's Secret: 15,343,727
Aşa arată topul brandurilor despre care "lumea vorbeşte" cel mai mult.
1. Starbucks: 508,526
2. Coca-Cola: 220,867
3. Victoria's Secret: 145,125
4. Skittles: 137,558
5. Oreo: 114,454
6. Red Bull: 112,051
7. Playstation: 104,837
8. Converse: 52,866
9. Pringles: 50,488
10. Converse All Star: 40,858
Săptămâna trecută, Facebook a anunţat un nou instrument, "People talking about", cu care se vor măsura preferinţele publicului. "Lumea vorbeşte despre" va calcula orice activitate legată de un anumit brand, cum ar fi postările, comentariile, like-urile, menţiunile legate de brand, lucrurile împărtăşite, voturile de la chestionare, fotografiile şi alte înregistrări.
Brandurile care aveau cele mai multe like-uri şi conduceau în top până în prezent nu s-au dovdedit atât de populare odată ce s-au contorizat toate menţiunile de