Retailerul de electronice şi electrocasnice Flanco a investit 2 milioane de euro, inclusiv stocul de marfă, în magazinul deschis la finalul săptămânii trecute în centrul comercial Unirea Shopping Center.
Noul magazin este cel mai mare din reţea, având o suprafaţă de 2.300 metri pătraţi. Situat la etajul 3 al centrului comercial, magazinul permite clienţilor testarea oricărui produs, acesta fiind în permanenţă în funcţiune. "Creşterea businessului trebuie să vină din valoarea adăugată pe care clientul o percepe nu numai la nivel de oferte promoţionale, ci şi la nivel de relaţie cu produsele şi angajaţii din magazine", a declarat Adrian Olteanu, CEO al Flanco.
Flanco estimează că magazinul de la Unirea Shopping Center va avea circa 1.000 de vizitatori zilnic şi vânzări de peste 3.200 euro/mp pe an, respectiv peste 7 milioane de euro pe an, datorită amplasării într-o zonă cu trafic extrem de ridicat, precum şi conceptului care permite testarea produselor.
Flanco a deţinut anterior un magazin în Unirea Shopping Center, pe care l-a închis la finalul lui 2009. Retailerul a renunţat la magazinul de 200 de metri pătraţi din Unirea după ce contractul a expirat şi nu a fost încheiat un altul.
Compania, controlată de Asesoft Web, şi-a bugetat pentru acest an vânzări între 100 şi 120 de milioane de euro, potrivit estimărilor ZF, faţă de 85-90 de milioane de euro anul trecut. Compania operează în acest moment o reţea de 75 de magazine.
Retailerul de electronice şi electrocasnice Flanco a investit 2 milioane de euro, inclusiv stocul de marfă, în magazinul deschis la finalul săptămânii trecute în centrul comercial Unirea Shopping Center.
Noul magazin este cel mai mare din reţea, având o suprafaţă de 2.300 metri pătraţi. Situat la etajul 3 al centrului comercial, magazinul permite clienţilor testarea oricărui produs,