Dincolo de look-ul retro şi de autoritatea cu care \"combate\" în mijlocul pustiului, Wrangler, vedeta gamei americane Jeep, ascunde o personalitate aproape urbană. Sursa: EVZSursa: EVZSursa: EVZSursa: EVZSursa: EVZ
1 /.
Wrangler este vedeta incontestabilă a mărcii Jeep. Modelul, inspirat de vehiculul militar Willys Overland, care "a făcut" al Doilea Război Mondial, şi urmaşul versiunii "civile" fabricate între 1945 şi 1986, a fost lansat în 1987.
Ajunsă la a patra generaţie, gama americană a revenit în România, prin intermediul AutoItalia, distribuitorul mărcilor deţinute de Grupul Fiat.
"Evenimentul zilei" a testat, în premieră, versiunea Wrangler 2012, un SUV care dincolo de look-ul retro şi de autoritatea cu care "combate" în mijlocul pustiului, ascunde o personalitate aproape urbană.
Un "munte" de contraste
Wrangler este un autoturism al constrastelor. SUV-ul american a păstrat ceva din "alergia" la asfalt a fostelor generaţii.
Totuşi, lungimea comparabilă cu cea a unui hatchback compact, vizibilitatea excelentă (şoferul stă mai sus decât într-un Volkswagen Touareg), comenzile care se acţionează cu o uşurinţă neverosimilă şi noile tehnologii îl recomandă, oricât de paradoxal ar suna, pentru viaţa la oraş.
Wrangler rămâne companionul perfect pentru aventurile în mijlocul naturii. Şi nu doar la o aruncătură de băţ de şosea, parcat alături de grătărelul pe care sfârâie mititeii, ci în mijlocul sălbăticiei, acolo unde numai iniţiaţii sau inconştienţii vor ajunge vreodată.
Ca un card cu fonduri nelimitate
Pentru cei care ştiu să-l "mâne", Wrangler este, în felul său, precum un card cu fonduri nelimitate: înfrumuseţează existenţa proprietarului şi o face fără să-i solicite acestuia decât un minim de efort.
Parcă pentru a le uşura viitorilor clie