Bilant la 5 ani: investitii de peste 550 de milioane euro, 25 de magazine in 18 orase din Romania
Peste 90% dintre produse provin de la producatorii nationali regionali si locali Bucuresti, 11 10 2011: real,- Hypermarket, parte a METRO GROUP, sarbatoreste 5 ani de prezenta pe piata romaneasca de retail. De la deschiderea primului magazin pe piata romaneasca in 2006, real,- a investit peste 550 milioane euro pentru dezvoltarea unei retele puternice care reuneste in prezent 25 de magazine in 18 orase din tara, devenind astfel, in doar 5 ani lantul de hipermarketuri cu cea mai extinsa retea din Romania. Inca de la venirea sa pe piata locala, real,- Hypermarket s-a pozitionat ca unul dintre lanturile de retail preferate ale romanilor, compania raportand cresteri ale vanzarilor de la an la an, chiar si in contextul economic actual. In 2010, reteaua real,- a raportat pentru prima data un profit operational pozitiv pe piata din Romania. "Prima divizie de vanzari METRO GROUP prezenta in Romania a fost, in 1996, primul retailer modern care a patruns pe piata locala. Hypermarketurile real,- s-au deschis 10 ani mai tarziu iar dezvoltarea a fost una rapida si de succes. Pe viitor ne mentinem acelasi angajament fata de Romania" a declarat Michel Lamoot, Director General real,- Hypermarket Romania. De-a lungul celor 5 ani de prezenta pe piata autohtona, real,- a fost un sustinator si un partener de baza pentru produsele si furnizorii locali. Astfel, astazi, reteaua magazinelor real,- Hypermarket comercializeaza aproximativ 70.000 de produse alimentare si nealimentare provenind de la 1.700 de furnizori, dintre care 90% sunt din Romania. In acelasi timp real,- se orienteaza si catre producatorii locali fie ca este vorba de produse alimentare sau nealimentare. "real,- Hypermarket este primul retailer care a venit cu o noua abordare in ceea ce priveste cooperarea cu producatorii