Conducerea minei Lonea si-a scos la vanzare vechile vagoane cu care transporta carbunele pe calea ferata, iar cu banii pe care spera sa-i obtina urmeaza sa-si achite datoriile istorice pe care Compania Nationala Huilei le inregistreaza la bugetul de stat.
Pana acum, Exploatarea Miniera Lonea a livrat aproximativ 20 de tone de fier provenit din dezmembrarile vechilor vagoane, iar in functie de Compania Nationala a Huilei Petrosani, care a organizat licitatia, urmeaza sa fie vanduta intreaga cantitate de fier vechi.
"Este vorba despre vagoanele rasturnate langa linii, care erau cele mai vechi, mai deteriorate si creau o imagine urata", a declarat Petre Balanesc, directorul EM Lonea.
Vagoanele sunt taiate in bucati mai mari, chiar de angajatii exploatarii miniere, iar mai apoi sunt incarcate si transportate la destinatie.
Banii incasati din vanzarea fierului vechi merg la bugetul de stat, in contul creantelor a caror valoare depaseste un miliard de euro.
Conducerea minei Lonea si-a scos la vanzare vechile vagoane cu care transporta carbunele pe calea ferata, iar cu banii pe care spera sa-i obtina urmeaza sa-si achite datoriile istorice pe care Compania Nationala Huilei le inregistreaza la bugetul de stat.
Pana acum, Exploatarea Miniera Lonea a livrat aproximativ 20 de tone de fier provenit din dezmembrarile vechilor vagoane, iar in functie de Compania Nationala a Huilei Petrosani, care a organizat licitatia, urmeaza sa fie vanduta intreaga cantitate de fier vechi.
"Este vorba despre vagoanele rasturnate langa linii, care erau cele mai vechi, mai deteriorate si creau o imagine urata", a declarat Petre Balanesc, directorul EM Lonea.
Vagoanele sunt taiate in bucati mai mari, chiar de angajatii exploatarii miniere, iar mai apoi sunt incarcate si transportate la destinatie.