Târgul imobiliar şi-a mărit suprafaţa de expunere până la 5.000 mp
Vlad Vlăsceanu: Singura soluţie pentru imobiliari de a mişca lucrurile din loc
În plină criză, cu un nou val de repercusiuni economice şi financiare bătând la uşă, ducându-şi afacerile de pe o zi pe alta, firmele care activează pe piaţa imobiliară din România merg zilele următoare să-şi expună "marfa" la Târgul Imobiliar Naţional tIMOn. Într-o perioadă deloc fastă şi pentru o piaţă deloc fericită "este singura soluţie de a încerca să mişti lucrurile din loc", afirmă organizatorii singurului târg imobiliar din România. "Participarea la evenimente importante nu este valabilă doar pentru perioada de criză şi nu doar pentru piaţa imobiliară; orice produs bine marketat se vinde bine, dar cu atât mai mult în contextul actual. Cei care au reuşit să vândă mai mult în această perioadă sunt cei care au investit mai mult în activităţile de marketing. Chiar şi dacă vii la un eveniment, în care împarţi flyere poate avea un efect pozitiv în vânzări. Târgurile imobiliare sunt unele dintre cele mai importante ocazii prin care imobiliarii reuşesc, nu ca acum 4-5 ani, dar reuşesc să vândă", a declarat pentru Curierul Naţional, Vlad Vlăsceanu, director tIMOn şi manager Ad Media Consulta.
Târgul Imobiliar Naţional şi-a mărit simţitor suprafaţa de expunere şi oferta de la ediţie la ediţie, iar anul acesta anunţă realizarea celui mai mare pavilion expoziţional mobil dintr-o singură bucată construit vreodată în România, de aproximativ 2.000 mp, şi o suprafaţă totală de aproximativ 5.000 mp de expoziţie. Investiţia este una record pentru tIMOn şi s-a ridicat la 700.000 de euro pentru 4 zile, mult mai mare decât oricare dintre ediţiile de până acum, a mai spus Vlad Vlăsceanu.
Organizatorul târgului imobiliar nu crede că va ieşi pe plus la final
Reprezentanţii AdMedia Consulta n