Problemele cu care se confruntă copiii din România variază de la nevoia de comunicare cu părinţii (72%); tristeţe şi singurătate (38%); probleme afective cauzate de divorţul părinţilor (32%); probleme sentimentale (19%). Numărul cazurilor de abuz asupra copilului înregistrate de Asociaţia Telefonul Copilului la numărul 116 111, pus la dispoziţie împreună cu Romtelecom, a crescut îngrijorător, de la an la an, în medie cu 98,55% în ultimii trei ani. Problemele cu care se confruntă copiii din România variază de la nevoia de comunicare cu părinţii (72%); tristeţe şi singurătate (38%); probleme afective cauzate de divorţul părinţilor (32%); probleme sentimentale (19%). Numărul cazurilor de abuz asupra copilului înregistrate de Asociaţia Telefonul Copilului la numărul 116 111, pus la dispoziţie împreună cu Romtelecom, a crescut îngrijorător, de la an la an, în medie cu 98,55% în ultimii trei ani.
Asociaţia Telefonul Copilului şi Romtelecom împlinesc zece ani de parteneriat pentru apărarea drepturilor copiilor din România. Prin linia telefonică 116 111 pusă la dispoziţie gratuit de Romtelecom în reţeaua sa, Asociaţia Telefonul Copilului luptă împotriva încălcării drepturilor copiilor din România şi oferă consiliere şi îndrumare copiilor şi părinţilor deopotrivă. Din 2001, Asociaţia a preluat aproape 1,7 milioane de apeluri totalizând 12.000.000 minute de consiliere. Durata medie a unui apel a fost de 10-20 de minute. Procentajul de 74,50% al copiilor care revin cu telefon la 116 111 arată încrederea pe care aceştia o au în specialiștii Asociaţiei şi nevoia reală pe care o deservesc.
Pe durata celor 10 ani de activitate, statisticile Asociaţiei Telefonul Copilului indică un număr mult mai mare de apeluri primite din judeţe precum Iaşi, Constanţa, Bacău, Vaslui, Galaţi, Teleorman, Bucureşti (Sector 5), Ilfov.
Totodată, un procent mai mare este aferent apelurilo