Peste 45% dintre site-urile de top din SUA transmit datele personale ale utilizatorilor la cel putin patru publicatii on-line din exterior.
De obicei, denumirea cu care te inregistrezi pe pagina web este transmis automat si la alte publicatii de pe Internet, insa, uneori, mai multe date personale ajung si in alte parti. De exemplu, site-ul matrimonial OKCupid a trimis informatii personale precum sexul, varsta, codul postal si raspunsul la intrebarea "cat de des iei droguri" la doua companii care folosesc datele de identificare in cadrul unor licitatii.
Purtatorii de cuvant ai firmelor BlueKai si Lotame au declarat ca le sunt furnizate anumite lucruri despre utilizatorii site-ului OKCupid, insa nu au mentionat modul in care folosesc aceste informatii, scrie Wall Street Journal.
Site-ul Rottentomatoes.com este cel care transmite date private la cele mai multe pagini web exterioare, respectiv 83, pe locul doi clasandu-se Cafemom.com, cu 59 de domenii. Si alte companii mari se afla in varful clasamentului, inclusiv Google Analytics si Wall Street Journal.
Desi nu se stie cum anume aceste firme folosesc datele de identificare, cercetatorul si realizatorul studiului, Jonathan Mayer, considera ca mediul on-line nu iti poate asigura anonimatul.
Peste 45% dintre site-urile de top din SUA transmit datele personale ale utilizatorilor la cel putin patru publicatii on-line din exterior.
De obicei, denumirea cu care te inregistrezi pe pagina web este transmis automat si la alte publicatii de pe Internet, insa, uneori, mai multe date personale ajung si in alte parti. De exemplu, site-ul matrimonial OKCupid a trimis informatii personale precum sexul, varsta, codul postal si raspunsul la intrebarea "cat de des iei droguri" la doua companii care folosesc datele de identificare in cadrul unor licitatii.